90gQ Wiki
Advertisement
90gQ Wiki

90gQ med Mattehaxhiu även kallad 90gQ är en Youtube-serie skapad av MatteHaxhiu. Serien följer Matte och det han gör på servern. Första avsnittet släpptes den 15 december 2021.

Avsnitt

Bild Titel Nummer Datum Medverkande
90gQ MatteHaxhiu 001.jpg Vad har jag GJORT?! 01 15 december 2021 MatteHaxhiu
MatteHaxhiu visar upp en del av det han har byggt på 90gQ under sina år på servern. Han åker först till Qurumaa där han visar sitt första hus. MatteHaxhiu åker vidare till Tesora där han visar sin gård och ett hus i det uppsprängda hålet. Sista staden han åker till är Farmania där han kollar in sitt hus och sin lilla butik.
90gQ MatteHaxhiu 002.jpg Varför slutade jag?! 02 29 december 2021 MatteHaxhiu
Lägg till beskrivning här...
90gQ MatteHaxhiu 003.jpg Tillbaka till storstaden! 03 5 januari 2022 MatteHaxhiu
MatteHaxhiu tittar tillbaka på allt han byggt i Nirethia. Hans första uppdrag i Nirethia var att designa om scenen i Nirethia. Efter jobbet köpte han en plot i Nirethia och byggde sitt hus. Nästa sak han designade var Adamdes bank. För bankjobbets pengar köpte han plotten för Haxhiu ABs huvudkontor. Efter det byggde han Johnne98s kontorshus och därefter lägenhetshusen i södra Nirethia. Sist visar han Athentornet som han också vart delaktig i. Ett nyare projekt är ett lägenhetshus och fyra radhus i norra Nirethia som fortfarande letar efter hyresgäster.
90gQ MatteHaxhiu 004.jpg Är detta 90gQ's mysigaste stad? 04 19 januari 2022 MatteHaxhiu
MatteHaxhiu visar upp allt han byggt i och runt Erathon. Efter att ha tittat igenom centrum åker han till sitt industriområde precis utanför staden. Sen åker han till sin bondgård och visar sina farmer han har där. Han berättar även att Emeliehws butik Coop får sin mat från hans bondgård. Därefter visar han sin hamnstad som han kallar för Erathons mysigaste stadsdel. Sist visar han sin gigantiska herrgård.
90gQ MatteHaxhiu 005.jpg Butiken blir större! 05 26 januari 2022 MatteHaxhiu
MatteHaxhiu börjar med att designa sin nya affär inne på creative servern. När designen är klar bygger han upp affären i survival under sina lägenhetshus.
Advertisement