Kiyya på 90gQ är en pågående let's play serie publicerad på Youtube av Kiyya.

I serien får man se vinklar från vad Kiyya gör på servern.

Avsnitt

Bild Titel Nummer Datum Medverkande
Kiyya på 90gQ 001.jpg SNATTNING I TARGENIA? 01 6 nov. 2020 Kiyya, MatteHaxhiu, Stamsite, Mizuizui, Ackali
Kiyya börjar med att göra ett jobb åt Smurre att sortera hans kistor. Hon berättar därefter om sitt första jobb åt Nirethias Kommun. Efter att ha utfört två jobb vill hon göra fler så hon kollar i jobbannonserna som finns vid Nirethias Towncenter. Inget av jobben känns bra så istället far hon till Farmania för att visa upp sin ravin. Hon avslutar med att kolla in Kartläggarna ABs nyaste karta i Targenia Market, som hon senare köper.
Kiyya på 90gQ 002.jpg EN HELT OPLANERAD INVIGNING 02 11 nov. 2020 Kiyya, Ackali, Mizuizui, MatteHaxhiu, Stamsite
Ackali och MatteHaxhiu inviger Kiyya och Mizuizui till gQismen. Men Ackali och Matte har tappat bort boken de ska läsa ur, så Ackali får försöka minnas vad hon ska säga utantill.
Kiyya på 90gQ 003.jpg DEN SVÅRASTE PLOTEN MAN KAN KÖPA I NIRETHIA! 03 19 nov. 2020 Kiyya, Stamsite, TheLindblomer
Kiyya vill köpa en plot och bygga ett hus i Nirethia. Innan hon får göra det så blir hon indragen i TheLindblomers byggprojekt och ivägskickad för att hämta hans verktyg. Sen så utnyttjar även Stamsite henne och får henne att bygga om napoleon stationen. Sen får hon äntligen visa sitt hus för Stamsite och köpa en plot till vänster om katedralen för 160D.
Kiyya på 90gQ 004.jpg NIRETHIA FÅR EN MAKEOVER 04 25 nov. 2020 Kiyya,
Kiyya tar fler jobb ur jobb-boken i Nirethias Towncenter. Hon tar ett designjobb och bygger om rummet över Postsystemets router. Trappan som leder ner dit tas bort och hon bygger istället en vattenhiss i tunneln på väg mot Bryn Fortress. Sen bygger hon upp stadsparken i Anethol.
Kiyya på 90gQ 005.jpg JACOB DÖR 05

(1 av 2)

30 nov. 2020 Kiyya, MatteHaxhiu, Kanto76, Mizuizui, Stamsite, PhantomHeaven
Kiyya och MatteHaxhiu renoverar insidan av Nirethias Företagshus. Senare blir de distraherade av vad Stamsite, Mizuizui, Kanto76 och PhantomHeaven för på streamen och åker med dem till Undercity. Kiyya råkar döda PhantomHeaven. Som förlåt lägger hon tillbaka hans saker i en tunna med en halv stack diamanter som kompensation.
Kiyya på 90gQ 006.jpg STAMSITE BLIR PORTAD 06

(2 av 2)

1 dec. 2020 Kiyya, MatteHaxhiu, Stamsite, Kanto76, Mizuizui, Smurre
Stamsite kommer fram till Nirethias Företagshus som har bommats igen av Kiyya och MatteHaxhiu. Kanto76 registrerar företaget Kanto AB. Mizuizui registrerar Sten AB. Efter det fortsätter de renovera företagshuset tillsammans med Kanto76 som öppnar ett stånd som säljer Mums Kaffe. Senare håller Kiyya den stora öppningen av huset. Stamsite, Mizu och Smurre får en rundtur och köper kaffe av Kanto.
Kiyya på 90gQ 007.jpg JAG RIVER 10 ÅR GAMMAL HISTORIA 07 11 dec. 2020 Kiyya, Stamsite, Kanto76, Maxboxx
Kiyya bygger om Svärden i Nirethia med en fontän under. Sedan uppdaterar hon designen på alla gamla Royal Roads. Efter det bygger hon sin pumpafarm utanför Nirethia. Sen mördar hon MatteHaxhiu och Kanto76. I nästa klipp inviger Kanto, Stamsite och Maxboxx brevlådan i Kiyyas hus.
Kiyya på 90gQ 008.jpg BYGGER PÅ NIRETHIAS MUR 08 21 dec. 2020 Kiyya,
Kiyya snyggar till Nirethias mur bakom Kartläggarnas Svampfabrik. Hon visar också den nya stationen framför Targenia Market. Hon berättar också att hon vill bygga vägar för att koppla samman husen i södra Nirethia. Hon nämner att de ska bygga om Nirethias hamn snart. Det sista hon gör är att bygga om bryggan som går ut i vattnet framför Obelisken.
Kiyya på 90gQ 009.jpg GOD JUL! 09 24 dec. 2020 Kiyya,
Kiyya önskar alla en god jul. Hon öppnar julklappen hon fått från Adamde. Senare ger hon en gåva vidare till Nickeloppan. Det sista de gör är att Kiyya, Kanto76 och MatteHaxhiu har en rimstuga.